17 octombrie 2024, 17:15
Clawlolo, produs de Rymanco, pune cu finalul primului sezon, zambete pe chipurile telespectactorilor de toate varstele
Epic Story Media, distribuitorul exclusiv al Clawlolo, serialul animat produs de Rymanco, a semnat un acord cu Warner Bros. Discovery pentru a distribui Clawlolo pe canalul YouTube global Cartoonito. Acest parteneriat va aduce farmecul autentic al animatiei Clawlolo publicului din intreaga lume, oferindu-le copiilor ocazia sa se bucure de un univers subacvatic plin de muzica, aventura si prietenie.
Clawlolo este un serial muzical pentru copii, realizat 2D, fara dialog, cu 26 de episoade, fiecare a cate trei minute, care surprind spiritul vibrant al vietii subacvatice alaturi de crabul Eric si prietenii sai acvatici. Conceput ca o „vitamina pentru puterea emotionala a copiilor”, Clawlolo ofera un moment de relaxare captivant intre programele educationale, fiind recomandat de psihologi pentru televiziunile destinate copiilor.
Angajamentul Rymanco de a crea continut TV valoros pentru copii straluceste in Clawlolo. Prin colaborarea cu canalul YouTube Cartoonito al Warner Bros. Discovery, Clawlolo este gata sa amuze si sa inspire publicul tanar din intreaga lume.
Lucy Tsoy, producatoarea Clawlolo, Rymanco, a adaugat: „Suntem incantati sa anuntam ca primul sezon al Clawlolo s-a incheiat. Mai multe episoade au fost selectate de cele mai prestigioase festivaluri de animatie din lume, inclusiv Annecy, Brooklyn, Londra, Zagreb si multe altele. Echipa de creatie Rymanco multumeste comunitatii artistice pentru recunoastere si ne bucuram in mod deosebit ca serialul este apreciat de copii. Deci - va simtiti morocanosi? Scufundati-va sub aceast univers subacvatic si respirati usor cu Clawlolo!”
Ken Faier, presedintele si CEO al Epic Story Media a declarat „Cand am vizionat prima data episoadele Clawlolo, am stiut imediat ca vor aduce bucurie copiilor si familiilor din intreaga lume; am profitat de oportunitatea de a distribui seria. Dupa ce am lansat serialul pe Epic Story Jr, canalul nostru principal de YouTube, a fost imbucurator sa vedem cum vizualizarile cresc imediat. Parteneriatul cu Cartoonito este o modalitate excelenta de a extinde aria de acoperire a serialului. Dupa ce a fost recunoscut de atat de multe festivaluri de film din intreaga lume, stim ca va continua sa incante fanii.”
Zia Sands, Director Achizitii de continut, parteneriate si coproductii, Warner Bros. Discovery, Kids, EMEA, a declarat: „La Cartoonito ne conectam cu copiii pe toate platformele si mediile pe care acestia le utilizeaza cu placere. Clawlolo ne-a atras atentia prin simtul umorului, estetica sa unica si utilizarea jucausa a muzicii, reusind, iata, sa atraga atat copiii prescolari, cat si parintii care urmaresc seria pe canalul nostru Cartoonito de pe YouTube.”
ESM reprezinta aceasta proprietate la editia din acest an a MIPCOM, iar Clawlolo va fi prezentat in biblioteca de proiectii MipJunior.
Pe scurt, de ce credem noi ca aici e locul tuturor copiilor intre 3 si 9 ani.
Loc de scris cum vi se pare Junior. Sincer si pe bune. Va multumim!